Komentarze: 0
Wygląd
Koszt
Funkcja
P1: 2000 +5
P2: 1000 +5 +4
P3: 1000 +5 +6
P4: 1000 +5 +10Każdy kolejny poziom Gildii Magów dodaje do niej nowe, coraz potężniejsze czary.
750 +5
Gildia Złodziei dostarcza informacji o przeciwnikach. Im więcej gildii kontrolujesz, tym dokładniejsze informacje.
500 +5
Tawerna zwiększa morale w oblężonym zamku.
2000 +20
W stoczni można wybudować statek za 1000+10
Można ją zbudować tylko w mieście mającym dostęp do morza.
500
Studnia zwiększa tygodniowy przyrost każdej jednostki o 2.
W
zamku Rycerza można rekrutować tylko "ludzkie" jednostki. Dużym
utrudnieniem jest brak jednostek latających i tylko jedna, słaba
strzelająca. Rycerz ma najsłabszą armię w grze, dobrze że przynajmniej
jest tania.
Chłopi
to typowe mięso armatnie. Zdecydowanie nasłabsza jednostka w grze.
Chłopi nie są groźni nawet w dużych ilosciach. Rekrutowanie ich to
tylko strata pieniędzy.
Łucznicy
są jedyną jednostką strzelającą w zamku. Ich niewielka prędkość
sprawia, że często nawet nie zdążą wystrzelić zanim zostaną zmuszeni do
walki wręcz .
Pikinierzy to zwykła jednostka piechoty. Typowe średniaki.
Zbrojni to kolejna jednostka piechoty. Trochę silniejsi od Pikinierów, ale też nie są zbyt groźni.
Konnica jest już niezłą jednostką, zwłaszcza ze względu na duża szybkość i niską cenę.
Paladyni
to najsilniejsza jednostka w tym zamku. Ich szybkość i podwójny atak
czyni ich bardzo groźnymi, ale mimo to nie mogą się równać z innymi
jednostkami 6 poziomu.
Barbarzyńca,
tak jak Rycerz, nie posiada jednostek latających, za to ma dwie
jednostki strzelające. Barbarzyńskie wojska też są dość tanie, choć
trochę droższe od rycerskich.
Gobliny
to podstawowa jednostka barbarzyńskiej piechoty, przynajmniej na
początku. Są nieporównanie lepsze od chłopów i mogą być groźne w dużych
ilościach.
Orkowie
są jednostką strzelającą o podobnych parametrach co Łucznicy. Tak jak w
ich przypadku niska prędkość powoduje, że często nie są w stanie
wystrzelić, gdyż zostaną zablokowani.
Wilki
są szybkie i atakują dwukrotnie. Świetne do blokowania wrogich
jednostek strzelających. Jedynym mankamentem jest słaba zdolność obrony.
Ogry są bardzo wolne, ale rekompensują to siłą i wytrzymałością. Przydatne raczej w obronie niz w ataku.
Trolle są najlepszą jednostka strzelającą w grze. Ich wytrzymałość i zdolności regeneracyjne czynią je bardzo groźnymi.
Cyklopy
to najsilniejsza jednostka Barbarzyńcy. Mają przydatne zdolności ataku
dwóch pól na raz i paraliżowania, co czyni ich bardzo groźnymi.
Czarodziejka ma do dyspozycji dwie jednostki latające i dwie
strzelające. Są dość drogie, ale zdecydowanie warte swojej ceny.
Rusałki
są jednostką latającą, a wróg nie możliwości kontrataku w walce z nimi.
Czyni je to dość groźnymi jak na jednostki 1 poziomu.
Krasnoludy są powolne, ale za to nieźle się biją i mają 25% szans na uniknięcie wrogiego zaklęcia.
Elfy strzelają dwa razy na turę, co mimo kiepskich parametrów czyni je dość groźnymi. Stanowią cenne wsparcie dla Druidek.
Druidki
są najszybszą jednostką strzelającą w grze. Tylko Gargulce, Feniksy lub
Dżiny mogą ich zablokować zanim oddadzą strzał. Siłą rażenia i
wytrzymałością tylko nieznacznie ustępują Trollom.
Jednorożce są silną jednostką naziemną. Zdarza im się oślepić atakowana jednostkę, co jest bardzo przydatne.
Feniksy są szybkie i latają, mogą też atakować 2 pola na raz. Siłą i wytrzymałością ustępują tylko Smokom.
Czarnoksiężnik
posiada tylko jedną jednostkę strzelającą, ale rekompensują to aż trzy
latające, w tym Smoki, najpotężniejsza jednostka w grze. Jedyną wadą
tej armii jest wysoka cena. Smoki
są najsilniejszą jednostką w grze. Latają, atakują dwa pola na raz i są
całkowicie odporne na magię. Są bardzo wytrzymałe i zadają duże
obrażenia.
Centaury to jedyna jednostka strzelająca w zamku. Nie są zbyt silne, ale za to przydatne na początku gry.
Gargulce są szybkie i latają, co czyni je szczególnie groźnymi dla wrogich łuczników.
Gryfy
to druga jednostka latająca w zamku. Mogą kontratakować nieograniczoną
ilość razy na turę, co jest bardzo przydatną umiejętnością.
Minotaury to dość silna jednostka piechoty. Nic szczególnego sobą nie prezentują.
Hydry są powolne, ale za to atakują wszystkie wrogie jednostki wokół siebie, a one nie mogą kontratakować.