wrz 26 2008

zaczne od heroskow


Komentarze: 0

Wygląd Koszt Funkcja
Gildia Magów P1: 2000 +5
P2: 1000 +5 +4
P3: 1000 +5 +6
P4: 1000 +5 +10
Każdy kolejny poziom Gildii Magów dodaje do niej nowe, coraz potężniejsze czary.
Gildia Złodziei 750 +5 Gildia Złodziei dostarcza informacji o przeciwnikach. Im więcej gildii kontrolujesz, tym dokładniejsze informacje.
Tawerna 500 +5 Tawerna zwiększa morale w oblężonym zamku.
Stocznia 2000 +20 W stoczni można wybudować statek za 1000+10
Można ją zbudować tylko w mieście mającym dostęp do morza.
Studnia 500 Studnia zwiększa tygodniowy przyrost każdej jednostki o 2.


Miasto Rycerza  Zamek Rycerza

    W zamku Rycerza można rekrutować tylko "ludzkie" jednostki. Dużym utrudnieniem jest brak jednostek latających i tylko jedna, słaba strzelająca. Rycerz ma najsłabszą armię w grze, dobrze że przynajmniej jest tania.

Peasant/Chłop Chłopi to typowe mięso armatnie. Zdecydowanie nasłabsza jednostka w grze. Chłopi nie są groźni nawet w dużych ilosciach. Rekrutowanie ich to tylko strata pieniędzy.
Archer/Łucznik Łucznicy są jedyną jednostką strzelającą w zamku. Ich niewielka prędkość sprawia, że często nawet nie zdążą wystrzelić zanim zostaną zmuszeni do walki wręcz .
Pikeman/Pikinier Pikinierzy to zwykła jednostka piechoty. Typowe średniaki.
Swordsman/Zbrojny Zbrojni to kolejna jednostka piechoty. Trochę silniejsi od Pikinierów, ale też nie są zbyt groźni.
Cavalry/Konny Konnica jest już niezłą jednostką, zwłaszcza ze względu na duża szybkość i niską cenę.
Paladin/Paladyn Paladyni to najsilniejsza jednostka w tym zamku. Ich szybkość i podwójny atak czyni ich bardzo groźnymi, ale mimo to nie mogą się równać z innymi jednostkami 6 poziomu.



Miasto Barbarzyńcy  Zamek Barbarzyńcy

    Barbarzyńca, tak jak Rycerz, nie posiada jednostek latających, za to ma dwie jednostki strzelające. Barbarzyńskie wojska też są dość tanie, choć trochę droższe od rycerskich.

Goblin/Goblin Gobliny to podstawowa jednostka barbarzyńskiej piechoty, przynajmniej na początku. Są nieporównanie lepsze od chłopów i mogą być groźne w dużych ilościach.
Orc/Ork Orkowie są jednostką strzelającą o podobnych parametrach co Łucznicy. Tak jak w ich przypadku niska prędkość powoduje, że często nie są w stanie wystrzelić, gdyż zostaną zablokowani.
Wolf/Wilk Wilki są szybkie i atakują dwukrotnie. Świetne do blokowania wrogich jednostek strzelających. Jedynym mankamentem jest słaba zdolność obrony.
Ogre/Ogr Ogry są bardzo wolne, ale rekompensują to siłą i wytrzymałością. Przydatne raczej w obronie niz w ataku.
Troll/Troll Trolle są najlepszą jednostka strzelającą w grze. Ich wytrzymałość i zdolności regeneracyjne czynią je bardzo groźnymi.
Cyclops/Cyklop Cyklopy to najsilniejsza jednostka Barbarzyńcy. Mają przydatne zdolności ataku dwóch pól na raz i paraliżowania, co czyni ich bardzo groźnymi.


Miasto Czarodziejki  Zamek Czarodziejki

     Czarodziejka ma do dyspozycji dwie jednostki latające i dwie strzelające. Są dość drogie, ale zdecydowanie warte swojej ceny.

Sprite/Rusałka Rusałki są jednostką latającą, a wróg nie możliwości kontrataku w walce z nimi. Czyni je to dość groźnymi jak na jednostki 1 poziomu.
Dwarf/Krasnolud Krasnoludy są powolne, ale za to nieźle się biją i mają 25% szans na uniknięcie wrogiego zaklęcia.
Elf/Elf Elfy strzelają dwa razy na turę, co mimo kiepskich parametrów czyni je dość groźnymi. Stanowią cenne wsparcie dla Druidek.
Druid/Druid Druidki są najszybszą jednostką strzelającą w grze. Tylko Gargulce, Feniksy lub Dżiny mogą ich zablokować zanim oddadzą strzał. Siłą rażenia i wytrzymałością tylko nieznacznie ustępują Trollom.
Unicorn/Jednorożec Jednorożce są silną jednostką naziemną. Zdarza im się oślepić atakowana jednostkę, co jest bardzo przydatne.
Phoenix/Feniks Feniksy są szybkie i latają, mogą też atakować 2 pola na raz. Siłą i wytrzymałością ustępują tylko Smokom.


Miasto Czarnoksiężnika  Zamek Czarnoksiężnika

    Czarnoksiężnik posiada tylko jedną jednostkę strzelającą, ale rekompensują to aż trzy latające, w tym Smoki, najpotężniejsza jednostka w grze. Jedyną wadą tej armii jest wysoka cena.

Centaur/Centaur Centaury to jedyna jednostka strzelająca w zamku. Nie są zbyt silne, ale za to przydatne na początku gry.
Gargoyle/Gargulec Gargulce są szybkie i latają, co czyni je szczególnie groźnymi dla wrogich łuczników.
Griffin/Gryf Gryfy to druga jednostka latająca w zamku. Mogą kontratakować nieograniczoną ilość razy na turę, co jest bardzo przydatną umiejętnością.
Minotaur/Minotaur Minotaury to dość silna jednostka piechoty. Nic szczególnego sobą nie prezentują.
Hydra/Hydra Hydry są powolne, ale za to atakują wszystkie wrogie jednostki wokół siebie, a one nie mogą kontratakować.
Dragon/Smok

Smoki są najsilniejszą jednostką w grze. Latają, atakują dwa pola na raz i są całkowicie odporne na magię. Są bardzo wytrzymałe i zadają duże obrażenia.

 

 

 

 

 

 

sriszka : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz